Always the rules

 2012.10.27. 21:34

Hónapokkal ezelőtt írtam meg az első bejegyzést. Azóta semmilyen változás nem történt, eltekintve attól, hogy a mérleg nyelve immár 91 kg-on áll. Tényleg változtatnom kell. Sosem tartoztam a bomba csajok közé, de volt egy olyan időszakom, amikor 65 kg-osan jól éreztem magam. Azt az énemet szeretném visszakapni.

Szabályok. Szabályokra szükség van, ezt minden fogyókúrázó tudja. De mivel lehet eredményt elérni? Nagyon szigorúan felállított és betartandó étrenddel és edzésprogrammal, amihez ha az ember a harmadik nap után nem tartja majd magát, mert bűntudata van, vagy csak az alapvetések megfogalmazásával. Az a baj az alapvetésekkel, hogy az ember hajalmos arra, hogy rugalmasan kezelje őket, aminek aztán végül beláthatatlan következményei lesznek. 

A második verziót már próbáltam. +6 kg-hoz vezetett. Nem hittem az étrendkiegészítőkben, viszont most úgy érzem, meg kell próbálnom velük és a szigorú étrenddel. Bízom a sikerben.

A bejegyzés trackback címe:

https://beinghappy.blog.hu/api/trackback/id/tr94873811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása