Insanity

 2013.04.14. 02:07

Újra ott tartok, és még mindig csak ott tartok, hogy változtatnom kell. 92 kg vagyok, a testem szanaszét szakadt, eldeformálódott. Változás kell. Néhány hónappal ezelőtt elkezdtem zumbázni járni, általában hetente kétszer, érdemi változást azonban ez nem hozott. 

Ma rátaláltam az insanity programra. Ez egy 60 napos program, heti 6 nap kőkemény edzéssel. Ezt kezdem el a holnapi napon.

Kíváncsiságból belekezdtem ma a Fit testbe, és a 3. gyakorlat után gyakorlatilag nem kaptam levegőt. Kőkemény lesz, de meg kell csinálnom. Muszáj változtatnom, mert a testem nem bírja tovább. És egyébként is utálom már magam így.

A bejegyzés trackback címe:

https://beinghappy.blog.hu/api/trackback/id/tr445221734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása